Féléves munkáimban különböző szempontból próbáltam szemlélni az emberi testet. Jelenlegi alkotásaimban az ember pillanatnyi mozdulatából eredeztethető dinamikát kívántam megragadni és megjeleníteni a festészet eszközeivel. Képeim megkomponálásakor figyeltem arra, hogy az alakjaim szinte teljesen kitöltsék a teret, ezzel is érzékeltetve a belőlük kitörő energiát. Az arcok kidolgozatlansága segített abban, hogy ne vesszek el a részletekben, így magára a mozgás-reprezentációra tudtam összpontosítani. A háttér egyszínű statikussága és az alakok dinamikus ecsetkezeléssel történő megjelenítése még inkább kiemeli az ellentétet az előtér és a háttér között.
This semester in my pieces of works I tried to represent the human body from various aspects. In my present pieces of art I try to capture the dynamics coming from the momentary movements of humans and to represent them by the means of painting. When creating my pictures, I paid attention to making sure that my figures should almost completely fill the space by showing the energy bursting from them in this way. The fact that the faces are not worked out properly helped me not to get lost in the detail, so I was able to focus on the movement representation itself. The one-coloured static background and the representation of the figures by dynamic brush handling emphasise the contrast between the foreground and the background even more.
preprocess