A név egy gyógynövény-termékcsaládot takar, ami tartalmaz: szirupot, tinktúrát, kenőcsöt, szappant, szárított gyógynövényt és magokat. Választásom oka abban rejlik, hogy sokat voltam nyaranta a nagyszüleimnél, ahol gyógynövényeket gyűjtögettem a családnak. Rengeteg fajtát megismertem az évek során. A diplomamunkámban a tervezőgrafikai ismereteket vonom össze a növények gyógyító erejének ismeretével. A csomagolás révén a fiatal, velem egykorú emberekkel szeretném megismertetni azt a sokféle „földi jót”, amit a gyógynövények jelentenek. A lényeg, hogya csomagolásdesign egyrészt tükrözze a termékek minőségét, eredetiségük hitelességét, másrészt szemrevaló is legyen. A termék nevei népies nyelven szerepelnek a címkéken, mint például „Szűzekanyja“ – ez a kamilla megfelelője.
The name covers a family of herbal products that involves: syrup, tincture, ointment, soap, dried herbs and seeds. The reason why I chose this is because I spent much time with my grandparents in the summer collecting herbs for the family. Thus I got acquainted with a lot of different kinds of them during the years. In my diploma work I combine my graphic design knowledge with the knowledge of the healing power of herbs. By means of packaging I would like people of my age to get familiar with the various kinds of “worldly goods” which herbs mean. The main point is that the packaging design should reflect the quality of the products, the authenticity of their origin, and they should be good to look at as well. The names of the products are on the labels in the vernacular such as “The Mother of Virgins”, which is the equivalent for camomile.
preprocess